  • Data: 2007-03-05 13:25:44
    Temat: Re: Przyklad na amortyzacje...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Mar 2007, Hikiu Sanu Haiku wrote:

    > Wlasnie wlasnie, bo bylem sie popyytac i jedna osoba powiedziala mi, ze jest
    > jakis limit rzedu ilestamtysiecy Euro, ktory to mozwi, ze zakupy za laczna
    > kwotte do 40? 50? tys euro w danym roku podatkowym mozna nie amortyzowac
    > tylko odliczyc jednorazowo.
    >
    > Gdzie tego szukac? Tego przepisu?

    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
    Art.22k.7
    Tylko uwzględnij, o czym pisałem w innym poście, że jest jeszcze ustep 10
    w tym samym artykule - i dobrze by było wiedzieć czy owo "skorzystanie
    z pomocy de minimis" nie wiąże się z koniecznością:
    - składania jakichś papierków
    - ujawniania otrzymania tej pomocy np. w ofertach dla budżetówki
    ....albo jakimś innym wynalazkiem.
    Bo nie wiem!

    pzdr, Gotfryd