    From: "GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przeterminowany VAT - już nie koszt?
    Date: Tue, 19 Feb 2002 07:48:35 +0100

    Użytkownik "majura" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a4rl34$48s$1@news.onet.pl...

    > ...no niezupełnie...
    > w kontekście ostatniego wyroku NSA, w przypadku, gdy za kolejny miesiąc
    > deklaracja została złożona w terminie, wówczas może ją skorygować poprzez
    > zwiększnie podatku naliczonego, tak więc Twoje twierdzenie jest uprawnione
    > przypadku, gdy kolejne dwie deklaracje są złożone nieterminowo.
    >
    > Prawdziwe pozostaje natomiast zdanie, że w rozliczeniu za miesiąc, za
    który
    > deklaracja nie została złożona w terminie nie można ująć podatku
    naliczonego, a
    > jedynie należny.

    Witam,

    sprawa wyglada nastepujaco - za listopad zlozylem z opoznieniem, za grudzien
    w terminie.
    Pani z US wystawila zawiadomienie/wezwanie w sprawie VAT za listopad jeszcze
    17.stycznia,
    ale US WYSLAL je DOPIERO 1.lutego, po terminie zlozenia deklaracji za
    grudzien... dlatego teraz nie moge
    wg. US skorygowac deklaracji za grudzien i mam zaplacic calosc podatku
    naleznego za listopad.

    Jesli prawdziwe jest Twoje ostatnie zdanie, to teoretycznie moge jeszcze
    wniesc o korekte deklaracji za grudzien i te pare zlotych mi nie
    przepadnie??? Jesli tak, to stawiam dobra butelke...

    Pozdrawiam,

    --
    Grzegorz Gembala

    GP Hobby & Model
    Skr. poczt. 56, 30-041 Krakow 16
    Sklep/shop: ul. Ogrodniczek 7, 30-051 Krakow, Poland
    http://www.gphobby.krakow.pl, o...@g...krakow.pl
    Tel/fax: (+48 12) 632 05 62