  • Data: 2007-03-30 10:41:40
    Temat: Re: Przesylka pocztowa - jaki % vat?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za kazdym razem jak wysylalem paczki poczta polska to na fakturze
    > dopisywalem koszt + 22% VAT - taki sam % jak towar ktory sprzedawalem.
    >
    > Teraz mam towar ktory ma 7% vat oraz 0%, czy na uslugi poczty mam nadal
    > pisac 22% czy tak jak sprzedawany towar 7% lub 0%?

    Jesli uslugi pocztowe wyszczegolniasz osobno na fakturze, to moim zdaniem
    nadal powinienes pozostawic 22%. Co prawda takie uslugi formalnie sa bez
    Vatu ale tylko dla podmiotow, ktore posiadaja odpowiednia koncesje
    (przynajmniej tak podchodza do tego urzedy skarbowe). Choc specem nie
    jestem, wiec moze jeszcze ktos podpowie cos wiecej....

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz