eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzekaz › Re: Przekaz
  • Data: 2002-01-14 09:51:43
    Temat: Re: Przekaz
    Od: "pytek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > A by stworzyć dokumenty rozliczeniowe dla nowego miesiąca:
    > - otwórz plik z dokumentami z poprzedniego miesiąca (lub ten w którym
    > masz wszystko razem)
    > - wybierz ikonkę "Twórz z dokumentów rozliczeniowych z inego miesiąca"
    > - jako dokumenty wzorcowe wpisz te dotyczące porzedniego miesiąca,
    > dok.
    > tworzone - wiadomo, bieżące
    > - Ok. i masz nowy, czysty plik w którym są tylko dokumenty z bieżącego
    > miesiąca
    > - obejrzyj czy wszystko sie zgadza, popraw jeżeli nie
    > - zapisz jak nowy zestaw (dobrze jest podać miesiąc i rok w nazwie
    > pliku)
    > - możesz taki zestaw słać do ZUS
    > Potem możesz otworzyć plik główny ( ten w którym masz wszystki
    > dokumenty) i dodac nowy miesiąc funkcją "Importuj z aktualizacją" Jako
    > źródło importu wskazujesz ten nowy, jednomiesięczny plik. I masz znowu
    > wszyskie dokumenty z całego roku, czy ilu tam lat chcesz, w jednym
    > zestawie.
    > Po wysłanie deklaracji możesz ten jednomiesięczny plik skasować,
    > jeżeli zależy ci na miejscu na dysku.
    > Ja jednak je trzymam. Tak na szelki wypadek.
    >
    > Maddy

    Dziękuję za odpowiedź.
    Kurcze, tak robię już teraz, ale myślałem, że jest jakiś łatwiejszy sposób
    :-(
    A co ze zgłoszeniami? Należy skopiować cały zestaw gdzieś do nowego folderu,
    usunąć wszystko oprócz tego mojego zgłoszenia i tak wysłać?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1