  • Data: 2004-01-20 19:23:44
    Temat: Re: Przejście ryczałt- pełna księgowość
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Było "czy mogę".
    > Takie pytanie zakłada że chcę a nie muszę.

    Może nie wraziłem się ściśle:

    Tak, możesz. W dowolnie wybranym dniu roku podatkowego możesz przejść z
    ryczłtu na zasady ogólne. Warunkiem koniecznym jest np. wykonanie przez
    Ciebie w tym dniu usługi wyłączonej "spoza ryczałtu". Podstawa prawna:

    Art. 22. ust. 1. ustawy z dnia 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym
    podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.

    andy_nek