  • Data: 2003-12-05 19:12:14
    Temat: Re: Przedawnienie zobowiazan firma-firma...
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...bo to AFAIR zależy m.in. od rodzaju należności: inaczej
    > traktuje się należności jednorazowe, a inaczej od umowy
    > (usługi) ciągłej.
    > Nigdzie nie podali na który art. K.C. się powołują ?

    Nie, nic nie napisali.

    Sytuacja wygladale detalicznie tak:

    Firma X wynajmowala mi lokal i uzyczala telefon -
    placilem im f-re za wynajem i "refakture" za telefon.
    W "miedzyczasie" budynek zmienil wlasciciela -
    placilem wiec czynsz firmie Y i dalej refaktury
    za telefon fimie X.
    Co miesiac dostawalem f-re "refaktura - rozmowy tel.".
    "Zaleglosc" to wlasnie wszystkie "refaktury" za telefon
    za caly okres roku 2001 kiedy tam jeszcze bylem.

    Nie wiem czy to cos pomoze?

    Pozdrowka