    From: "ZaX" <z...@c...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Proste (dla stałych bywalców) pytania
    Date: 28 Apr 2008 15:12:59 +0200

    > Wadą tej publikacji jest to, że VAT
    > jest potraktowany dość ogólnie, choć do prostych operacji poradnik się
    > nadaje. Pewnie wynika to ogólnie z dużego skomplikowania tego podatku,
    > jak również z faktu, że o samym VAT pan Markowski napisał osobny poradnik.

    No tak... "kreacji rynku usług" ciąg dalszy. :( "Studia nad VAT-em" -
    przypomina mi to trochę badanie "klucza" w "Limes inferior" Zajdla (prorok
    jaki, czy co?).

    >   Ponoć trzeba jeszcze robić ZUS-DRA. To znaczy składać nie trzeba, ale
    > formularze w papierach trzeba mieć. Z taką opinią tutaj się spotkałem.
    >
    >   O płaceniu składek ZUS pamiętasz? I ich zmianie co kwartał?

    Pamiętać, to pamiętam. To tyle kasy, że pamiętam również długo potem.

    Ale jeśli chodzi o skarbówkę, to więcej papierków już nie? Nie, żebym chciał -
    najchętniej dałbym sobie spokój i z tym VAT-7K - tylko oni potem kary jakieś mi
    naliczyć mogą, jak ich papierkiem nie udelektuję.

    ZaX