  • Data: 2002-03-01 22:47:49
    Temat: Re: Problem z VAT - struktura czy nie?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Mar 2002, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ "leHQ" <l...@p...onet.pl> wrote in message news:a5n6m6$hfd$1@news.onet.pl...
    >+ > Spółka Cywilna prowadzi sklep spożywczy, tym samym prowadząc sprzedaż
    >+ > opodatkowaną VAT (rejestr zakupów związanych ze sprzedażą opodatkowaną)
    >+ [...]
    >+ > Pytanie:
    >+ > czy w takim przypadku zakupy towarów innych niż do sprzedaży we
    [...]
    >+ Z pamieci czyli z nikad....
    >+ jesli firma POTRAFI wyodrebnic ktore zakupy sluza sprzedazy opodatkowanej a
> [...]

    AFAIR "jeśli można wyodrębnić".
    .. Tj. jeśli dany zakup OCZYWIŚCIE nie miał związku ze sprzedażą
    opodatkowaną to nie można użyć struktury. Natomiast jeśli
    nie da się prosto wykazać "tyle a tyle" to struktura jest
    uzasadniona.
    Jak widać moze być obosieczne :)
    (ale też nie sprawdzałem w ustawie ! :])

    Pozdrowienia, Gotfryd