  • Data: 2004-05-10 15:03:10
    Temat: Re: Problem z Płatnikiem 6.02... i bazą danych
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bazy danych access i nie bedzie działał dobrze, mnie poradzono abym
    znalazł
    > jakiegoś informatyka który przekonwertuje mi baze z formatu acess do SQL
    bo
    > motor sqla w platniku podobno działa poprawnie.
    Szkoda, że tylko podobno. Chyba nie masz co szukac. bo po pierwsze z tego co
    wiem to gotowego programu nie ma a pisać program do konwersji dla jednego
    użytkownika to raczej się nie opłaca. Ale sql robi też bardzo różne rzeczy.
    Strona o płatniku http://platnik.fork.pl/
    Sprawdź jednak czy masz to hasło, które podajesz i czy do odbrej bazy się
    podłączasz (może jakaś kopia)?

    --
    PawełJ