eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProblem z Faktura unijna, 0 VAT › Re: Problem z Faktura unijna, 0 VAT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!n
    emesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z Faktura unijna, 0 VAT
    Date: Thu, 27 Sep 2007 21:53:24 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <fdh1pa$d8h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fdduer$qik$1@atlantis.news.tpi.pl> <fde44j$m9k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <fdfr89$mih$1@inews.gazeta.pl> <fdft07$4rc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fdh0di$7k7$1@atlantis.news.tpi.pl> <fdh0vo$3j0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fdh1dp$4vs$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bay124.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1190922859 13585 83.27.188.124 (27 Sep 2007 19:54:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Sep 2007 19:54:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:189221
    [ ukryj nagłówki ]

    Dyzmund wrote:

    >> Stosowanie właściwej stawki należy do sprzedawcy.
    >> A jak sprzedasz coś np na 7%, a powinno być 22%,
    >> to kto winien? Nabywca?
    >
    > Winien sprzedawca, tylko czy można mówić o winie jesli:
    > - dział w dobrej wierze,
    > - fakturę podpisała istniejąca firma
    > - ma podpisany odbiór towaru przez spedycję, nie wiem jakie jeszcze
    > dokumenty.
    > Jeśli papiery są ok a mimo to towar jakimś zrządzeniem losu nie
    > przekracza granicy, to czyja to wina?

    Jak nie przekracza, to wina sprzedawcy.
    Ale osobiście uważam, że ustawodawcy.

    > Przecież możliwa jest nawet sytuacja kiedy towar po przekroczeniu
    > granicy wraca innym wozem i dalej sprzedawca winny?

    Skoro wraca, to znaczy że jednak wyjechał.
    Mnie nie interesuje co się dzieje z moim towarem
    po dostarczeniu do odbiorcy w kraju UE. Mam swoje kwity,
    które dają mi prawo do zerowej stawki
    i nic mnie nie obchodzi co jest potem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1