    From: "Darek" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z Faktura unijna, 0 VAT
    Date: Wed, 26 Sep 2007 19:43:48 +0200

    Witam!
    > Co do opuszczenia Polski to chyba nie ty się zajmujesz transportem. Wydaje
    > mi się, że facet podpisując taką fakturę (nabycie wewnątrzwspólnotowe) ma
    > obowiązek towar wywieźć pod odpowiedzialnością karno-skarbową.

    Problem jest w tym, że klient nie podpisuje faktury VAT w sklepie bo jest to
    sprzedaz wysyłkowa.

    Z tego co się orientuje na sprzedawcy ciązy obowiązek udowodnienia, że towar
    opuścił Polskę.
    Ja natomiast będę tylko dysponował listem przewozowym DHL do Szczecina.

    Podejrzewam, że klient chce zaoszczędzić na kosztach wysyłki towaru do
    Niemiec i dlatego woli odebrać towar od jakiegos znajomego w Szczecinie.

    Pozdr.

    Darek