    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem 2 pity
    Date: Mon, 12 May 2003 23:57:00 +0200

    On Mon, 12 May 2003, Jasmine wrote:

    >+ Witam.
    >+
    >+ Jestem studentem i zlozylem roczne rozliczenie do Urzedu Skarbowego (jedna
    >+ umowa o dzielo i jedna umowa zlecenie)
    >+ kwota dochodu nie przekracza kwoty zwolnionej od podatku (ok 2600).
    >+ Jednoczesnie firma, z ktora wspolpracuje (a z ktora w zeszlym roku (2002)
    >+ niepodpisalem zadnej umowy) wyslal za mnie do Urzedu Skarbowego drugie
    >+ rozliczenie roczne (mowie tu o Pit 37).
    >+ W tym momencie mam zlozone w US dwa pity 37. Jeden wyslany przeze mnie (i
> [...]

    No to ja się po dobroci pytam z jakiego tytułu owe PIty ?
    Jakby co - to ja w ustawie widzę "postawione do dyspozycji".

    Nie ma kasy - nie ma podatku (ale również *nie ma kosztu* dla
    firmy która ci dała zlecenie ! - i tu jest pewnie powód ich
    "pośpiechu").

    Krótko mówiąc: czegoś tu nie rozumiem.
    Tego dlaczego z umów "osobistych" nie został wystawiony PIT-8B również.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (który wystawiał z ww. tytułów wyłącznie PIT-4 i PIT-8B i jakoś
    myślał że starczy; jakbym się mylił to poproszę o obtentegowanie :))