  • Data: 2008-08-08 10:44:43
    Temat: Re: Prezent w koszty
    Od: wojtek_himself <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W cytowanej ustawie pojawiło sie słowo 'NAPOJE'.
    Czy według waszej wiedzy dotyczy to także wody mineralnej z dystrybutora
    ktory stoi w firmie?
    Ja mam DG bez ztarudniania innych osob, księgowa mowiła że gdybym
    zatrudniał kogokolwiek (poza rodziną) to wtedy wode moge zaliczyc do
    kosztow.

    Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html