eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrawo podatkowe - nie dla idiotów...[niedługie] - Pomożecie? › Re: Prawo podatkowe - nie dla idiotów...[niedługie] - Pomożecie?
  • Data: 2005-03-17 22:12:45
    Temat: Re: Prawo podatkowe - nie dla idiotów...[niedługie] - Pomożecie?
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d1cqf0$nph$1@nemesis.news.tpi.pl>, WojtekPL wrote:
    > Witam,
    >
    > Pisząc to liczę na rozsądne podpowiedzi Szanownej Grupy.
    >
    > wcześniejszych zapłaciłem US niedopłatę. Ale to co dziś zobaczyłem na końcu
    > zeznania PO PROSTU MNIE PRZERAZIŁO. W tym roku mam do zapłaty gigantyczną
    > kwotę rzędu ponad 15% pięniedzy zarobionych netto w 2004r.

    Z gory przepraszam ze bedzie troche ironicznie:

    Od osob wysoko wynagradzanych wymaga sie wysokich kwalifikacji.
    W tym:
    1. Wylaczenia komputera i policzenia podatku recznie. Gwarantuje ze
    nastroj sie od razu polepszy po obejrzeniu wynikow.

    2. Jesli punkt 1 nie zadziala - wrocmy do podstaw:
    "Od osob wysoko wynagradzanych wymaga sie duzych umiejetnosci."
    W tym:
    Wydaje mi sie ze co miesiac pracodawca daje "pasek" na ktorym sa
    dochody i odciagany podatek.
    O progach podatkowych mozna uslyszec w kazdym kanale radiowym i
    telewizyjnym.
    Czasem warto przeczytac taki otrzymany pasek dokladnie i policzyc jak
    sie maja sprawy. Czasem warto pomyslec o tym co moze sie zdarzyc
    pojutrze.

    I potraktujmy to tak:
    NAWET jesli zdarzy sie ze trzeba duzo doplacic to znaczy ze przez pol
    roku miales DARMOWY kredyt z Urzedu Skarbowego.
    A taka gratka nie kazdemu sie trafia.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl