  • Data: 2003-06-04 21:36:07
    Temat: Re: Praca za granicą
    Od: "X-Ray" <a...@U...TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0306041136520.-323645@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...

    > IMHO za mało danych. Przyznam że po pierwsze nie wiem jak konkretnie
    > uregulowana jest umowa PL/GB :), ale w większości przypadków było
    > tak że mogło mieć wpływ jeszcze miejsce zamieszkania (pobytu): konkretnie
    > z poprzedniej wersji UoOPDoOF było tak, że jeśli ktoś ponad pół roku
    > mieszkał w .pl to musiał rozliczyć się *sumy rocznych przychodów*
    > w .pl właśnie.

    Upsss. W takim razie jesli ja pracowalem w wakacje w USA w zeszlym roku i
    tam zabierano mi zaliczke (nota bene niedawno otrzymalem jej zwrot ;-) to
    znaczy ze powinienem byl jednak wypelnic tego pita i placic od tego podatek?
    W PL nie mialem zadnych opodatkowanych dochodow... Zreszta, kto by tam w US
    do tego doszedl, poza tym kwota tez nie az taka zawrotna. ;-)