  • Data: 2006-03-10 10:39:15
    Temat: Re: Praca za granica
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Mar 2006, Hikikomori San wrote:

    > Gotfryd bedzie lepszy do przepytania w tej sprawie :)

    Nie uchylaj się, skoro zamieszałeś!
    Jedziemy:
    - nie ma częsci ulg, nie można rozliczać się wspólnie z małżonkiem,
    nie ma "kwoty wolnej", aczkolwiek jak ktoś ma dochody z innych
    źródeł na zasadach ogólnych to ta ostatnia rzecz mu nie umyka
    - faktycznie jest 19% od dochodu podatkowego.

    Dodatkowo dochodzi możliwość rozliczania w kosztach amortyzacji
    (ryczałtowe 20% może również być zamienione na faktycznie
    poniesione koszta przy umowie osobistej, więc to nie argument,
    ale BEZ amortyzacji środków trwałych!)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)