  • Data: 2007-05-07 05:20:25
    Temat: Re: Pozyczka dla spolki z o.o.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 6 May 2007, Baton wrote:

    > Moglbys to troche rozwinac?

    Mi tak wychodzi, że pożyczka "na DG" *w ogóle* zniknęła z art.9 ustawy!

    Co z zarządem (dlaczego traktowany inaczej DLA PCC) też nie rozumiem,
    stanę w kolejce po objaśnienie :) (dochodowy to co innego - "podmioty
    powiązane", ale o odsetkach było, sposób zawarcia to też co innego
    niż zwolnienie).

    pzdr, Gotfryd