  • Data: 2002-06-08 12:10:56
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu do ZUS tańsze w mBanku !
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Jun 2002, bromden wrote:

    >+ > Po co stemple? Dostałem z adnotacją, że dokument elektroniczny nie
    >+ > wymagający podpisów i stemplów i wsio!
    >+
    >+ w takim razie po co w ogole przysylaja?
    >+ mozesz sobie wydrukowac z przegladarki i dopisac taka adnotacje,
    >+ naciagaja cie na 1,2 zl miesiecznie

    Ja myślę że przysyłają, bo historia dostępna z WWW (np. w Inteligo)
    jest skończona (zresztą to, że I-go ma tylko 3 miesiące było przykrym
    zaskoczeniem). Więc jak ktoś potrzebuje np. cały zeszły rok...
    Albo nie może wydrukować (bo nie ma drukarki ! Tu się o złotówkę
    kłócą a nie biorą pod uwagę że ktoś może nie mieć :))...

    Pozdrowienia, Gotfryd