  • Data: 2002-02-14 22:37:47
    Temat: Re: Potwierdzenia salda?
    Od: p...@f...onet.pl (Andrzej Popowski) szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 14 Feb 2002 14:29:37 +0100, "Pikorska Wiola"

    >ustawy

    >saldem się zgadzasz to wypada wysłać podpisane( ja tak robię )
    >Jolka

    Ciekawe, bo otrzymalem tego typu prosbe od operatora GSM, ale z
    wyjasnieniem, ze o odpowiedz sa proszone podmioty wyszczegolnione w
    ustawie o rachunkowosci. Poniewaz prowadze kp, to zgodnie z prosba nie
    odpowiedzialem.

    Teraz pytanie, czy operator sie pomylil, czy tez inni proszacy sa
    nadgorliwi? Pytam, bo z ustawy przeczytalem wylacznie punkty, na ktore
    powolano sie w prosbie ;-)

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski