  • Data: 2007-08-17 14:45:02
    Temat: Re: Postepowanie skarbowe - zignorowane pismo
    Od: MiSSieK <m...@m...mm> szukaj wiadomości tego autora

    > przepraszam za OT ale moze bedzie to jakies ostrzezenie dla innych, jesli
    > mozesz to napisz za sprzedaz w jakiej wielkosci i w jakim czasie i jakich
    > przedmiotow urzad skarbowy przyszedl do Ciebie

    zaczelo sie od 14 nowych telefonow ktore sprzedalem na allegro
    a teraz mi wszystko licza, czyli np. stare kasety, ktorych szkoda mi
    bylo wyrzucic, prospekty samochodowe, monety, stare ksiazki, kufle do
    piwa, czesci z mojego starego komputera.

    Tu opisywalem poczatki moich problemow z US:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/e4925a90656ca306/79f7ed677924238
    9?lnk=st&q=missiek+14+telefon%C3%B3w&rnum=1&hl=pl#79
    f7ed6779242389
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/2abe05135e1f4a64/6fad8844835419a
    b?lnk=st&q=missiek+14+telefon%C3%B3w&rnum=3&hl=pl#6f
    ad8844835419ab