  • Data: 2003-10-11 21:21:02
    Temat: Re: Porady podatkowe przez Internet - co o tym sadzicie?
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli dostane bardzo konkretna odpowiedz,
    > poparta odnosnikami (i/lub cytatami) aktow prawnych
    > napisana przez kogos kto _naprawde_ wie co pisze
    > to chetnie za to zaplace.

    O to to... Kompetencja przede wszystkim i za to ja
    też jestem skłonny zapłacić.
    BTW - robiłem kiedyś rozeznanie telefoniczne, które
    z okolicznych biur doradztwa podatkowego ma dostęp
    i korzysta z Lexa.
    Okazało się, że ŻADNE, a mnie interesowały akurat
    ewentualne wykładnie i orzeczenia konkretnego przepisu :-(

    Pix