  • Data: 2003-02-11 23:44:26
    Temat: Re: Ponownie kilometrowka
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com> napisal w
    news:b2bvub$l1u$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > I dobrze Ci przemknelo ;) Vat z faktur za paliwo nie podlega
    > odliczeniu i jako taki stanowi KUP. Netto faktury do Ewidencji
    > Rachunkow powiazanej z Ewidencja Przebiegu i w ten sposob nawet jak Ci
    > braknie kilometrow w EPP to przynajmniej VAT wpiszesz w KUP.

    VAT za paliwo w KUP? Nawet jak zabraknie kilometrów?
    Litości, przestańcie, bo zgłupieje do reszty. Właśnie odrabiam lekcję
    zadaną mi przez Maddy, która odesłała mnie do źródeł (por. wątek "Koszty
    samochodu prywatnego - KPiR i VAT"). Jeszcze czytam spisując wszystkie
    mające związek ze sprawą artykuły i paragrafy. Za trochę przejdę do
    analizy. Tymczasem błagam, nie mnóżcie mi bodźców.

    Marta