  • Data: 2015-01-19 09:55:45
    Temat: Re: Pomysł na koszty?
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-18 o 11:56, cef pisze:

    > To zaciskasz pasa i uruchamiasz oszczędności :-)

    to najlepsza opcja, ale mi wyjście z początkowych długów (środki
    obrotowe) zajęło ze 3 lata, chyba dodatkowy rok na odłożenie kapitału na
    zatrudnienie kogoś na stałe - wcześniej bujałem się z pomocnikami, a z
    nimi to bywa różnie...

    > To na początek trzeba podzlecić, a potem jak

    i pilnować zleceniobiorcę (a jak nie wykonujesz prac bezpośrednio to
    szybko przez to możesz wylecieć z rynku - zleceniobiorca trafi
    bezpośrednio do twojego zleceniodawcy, albo skopie coś tak, że już
    więcej zleceń nie otrzymasz...)

    Łukasz