  • Data: 2010-06-27 21:02:43
    Temat: Re: Pomóżcie przeinstalować płatnika...
    Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.google.pl/#hl=pl&q=instalacja+certyfikatu
    +platnik
    > lub podobne zapytania.

    czytam http://www.e-podpis.pit.pl/instalacja/index.php
    i jednego nie jestem pewna.

    Jeżeli mam certyfikat na karcie, bo jej używam od dawna, to z komputera przed
    wymianą dysku nic nie muszę "zgrywać", bo certyfikat jest na karcie ?

    Czy przy konfiguracji płatnika (ustawienia przekazu/certyfikaty) na nowym
    komputerze program zobaczy certyfikat z karty, czy coś jeszcze muszę zrobić ?