    From: "mikolaj" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pomocy - "jak" mam sprzedać samochód?
    Date: 7 Feb 2007 12:02:26 -0800

    On 29 Sty, 17:13, "Cavallino" <k...@...pl> wrote:
    > Użytkownik "mikolaj" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:1170012807.585855.75350@m58g2000cwm.g
    ooglegroups.com...

    > Znaczy użyczyłeś jej należącego do niej samochodu?
    > Dobre.....

    > Dokładnie tak.

    > Nic.

    > Może mieć.
    > WK róże cuda wymyślają.

    Dziękuję rozmówcom za podjęcie tematu. W tzw międzyczasie udałem się,
    do pobliskiego WK aby upewnić się, czy sposób sprzedaży proponowany
    przez Cavallino nie będzie rodził problemów potencjalnemu nabywcy
    samochodu. Trafiłem do sympatycznej osoby w moim odczuciu z dużym
    doświadczeniem zawodowym gotowej do zajęcia się sprawą. Osoba ta miała
    zasięgnąć rady/opinii prawnika urzędu. Kolejna wizyta w WK -
    przekazano mi stanowisko prawnika/WK
    1. Dane na fakturze powinne być takie jak w DR - i nie będzie
    problemów z rejestracją. ( Tu jest mój skrót - nie jestem prawnikiem)
    2.Sami akceptowalnej przez urząd propozycji formy sprzedaży auta nie
    zasugerują bo to nie ich sprawa.
    3. Jak pojawi się osoba z fakturą wystawioną przez żonę i dowodem
    rejestracyjnym z moimi danymi to wtedy oficjalnie zajmą się takim
    przypadkiem.
    4. Ich decyzja nie musi stanowić reguły - w WK innego urzędu mogą
    zająć odmienne stanowisko ( mają swojego prawnika)
    Jestem w kropce.
    Czy może lepiej zastosować drugi wariant: żona wycofuje samochód z
    EŚT, samochód sprzedaję ja - jako osoba prywatna. Żona musi wykazać
    przychód ze sprzedaży samochodu, w jaki sposób to zrobić?
    Proszę nadal o pomoc w tej sprawie.