  • Data: 2010-04-29 07:46:14
    Temat: Re: Pomocy... NIP3 + PIT11 + PIT37
    Od: Tomek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze to Twój pracodawca powinien był wystąpić o NIP dla Ciebie
    > niezwłocznie po zatrudnieniu.

    No niestety, nie wystąpił...

    > Zawsze US właściwy wg miejsca zamieszkania w ostatnim dniu roku
    > podatkowego (31 grudnia 2009 w Twoim wypadku).
    > Zamieszkania, ale niekoniecznie zameldowania.
    >
    > Zasadniczo wystarczy. Pytanie do którego urzędu, w końcu tam muszą być
    > dane aktualne. Będzie bajzel.

    W takim razie najlepiej by było gdybym wsiadł w samochód i wszystkie
    dokumenty złożył w Urzędzie w obrębie którego mieszkałem gdy dostałem
    PIT-11? Czy może mogę to wysłać pocztą? Dokuementy PIT37, PIT/0, NIP3?
    Wówczas w NIP3 wpisałbym jako adres zamieszkania stary adres
    zamieszkania a zameldowania już ten w którym obecnie się znajduję
    dodatkowo zaznaczając B.5.38.