  • Data: 2010-01-20 21:23:07
    Temat: Re: Polski DG a usługa w Niemczech
    Od: "boropi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy może ktoś mi pomóc rozjaśnić mroki niewiedzy, co do sytuacji, w której
    > polska firma (jednoosobowa działalność w branży budowlanej) wykonuje
    > usługi remontowe na terenie Niemiec dla odbiorcy nie będącego firmą?

    Zorientuj się dokładnie, żebyś nie wpakował się na minę. W Niemczech usługi
    budowlane i remontowe są koncesjonowane (oraz mają stawki minimalne)
    Nawet rezydent nie może tam wykonywać wszystkich usług remontowych. Nie
    siedze w budowlance ale maja jakiś podział na prace suche mokre itp.
    Poza tym musisz mieć dobrze skonstruowaną umowę, żeby nie było wątpliwości,
    że to co robisz tam, to usługa transgraniczna a nie nielegalne zatrudnienie.

    boropi