  • Data: 2006-12-06 20:10:36
    Temat: Re: Polska & szansa na niższy VAT
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "t" news:op.tj5juiqd5o25xk@unknown

    > W sumie masz racje, w realu za wszytsko płaci i tak szary Kowalski
    > na końcu łańcucha. Tylko jaki z tego morał - może taki że koncerny
    > powinny płacić podatek od przychodu 1% a Kowalski powinien płacić VAT
    > od konsumpcji.

    Jeżeli pamięć mnie nie zawodzi to podobno Andrew Lepper proponował podatek
    od przychodu. Miał on w szczególności dotknąć zagraniczne koncerny. Jak się
    to skończyło - wszyscy wiemy tj. gadanie, gadanie i na tym bajka się kończy.

    A tak na marginesie to czy podobny podatek obowiązuje w krajach zachodnich?