  • Data: 2003-07-02 19:58:20
    Temat: Re: Podpis - jeszcze raz
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Bohosiewicz wrote:
    > - co w sytuacji podobnej, ale gdy klient odmowi przyjecia
    > faktury i odesle oryginal+kopie do mnie?
    > Numer juz zuzyty, dalsze faktury wystawione, nie da
    > sie chyba wiec takiej nieprzyjetej faktury skierowac do /dev/kosz.
    Usciślij, czy transakcja, której dotyczy faktura została zawarta, czy
    nie (towar wzięty, zapłata uregulowana). Jeżeli nie, piszesz na fakturze
    "anulowano" i wpinasz ją z kopią w segregatorek. MOżesz ew. dołączyć
    sobie na karteczce opis sytuacji pro memoria w razie kontroli za trzy
    lata. To jest sugestia, którą uzyskałem z US i stosowałem. Kontrolę
    miałem, nie czepiali się ;)

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =