    From: "Piotr" <p...@w...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek - problem
    Date: Sun, 1 Feb 2004 14:26:58 +0100

    > Po prostu przekombinowałeś ze swoimi wyobrażeniami o podatkach.
    > Marzyło Ci się, że wydudkasz firmę na dodatkowe 10% i Ci nie wyszło.

    Nie jest to prawdą, o tym prawie dowiedziałem się dopiero przy wypłacie, gdy
    zobaczyłem, że firma naliczyła inną składke podatku, niż powinna. Więc można
    powiedzieć, że mnie oszukali, głównie przez to, iż uzgodnili kwotę netto, wg
    mnie dawało kwotę brutto po dodaniu ok 20% . Dodatkowo, to wykonawca
    projektu pozbywa się praw autorskich, więc jemu należy się to dodatkowe 10%.
    A nie firmie, która je otrzymuje. Gdybym wykonał ten projekt na umowe
    zlecenie zarobiłbym tyle samo, zapłacił większy podatek i zachował prawa do
    kodu. Czy teraz zrozumiałeś kto kogo "wydukał"?

    No ale słyszałem, że przepis ma nieobowiązywać już w tym roku, więc nie
    będzie już takich przekrętów.

    Pozdrawiam.
    Piotr