    From: "MaTaM" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od stypendium doktoranckiego
    Date: Sun, 1 Apr 2007 10:58:07 +0000 (UTC)

    Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl> napisał(a):

    > Rozumiem, że PIT za 2006, ale czy kwota na tym picie to
    > całość czy tylko 10/12 miesięcy?
    > Nie wiem jak bardzo sobie przedłużyłeś te studia, ale na
    > uczelniach, o których słyszałem, nie robią problemów
    > z 1 rocznym przeciągnięciem. I na pewno wówczas nie
    > domagają się spłaty całości stypendium (lub umorzenia).

    Studia byly przedluzone o rok, ja zlozylem prace po decyzji o skresleniu.
    > Szczerze pisząc, to nie wygląda mi to na interpretację
    > US, tylko księgowości Twojej uczelni, która na koniec
    > zmieniła sposób podatkowania tego co Tobie wypłacała.

    Troche gnebilem temat, i wynik z tego jest taki ze musze napisac interpelacje.
    Wtedy dopiero bede mial pewnosc. Obecnie stoje na stanowisku, ze podatek placi
    sie od umorzenia, ale mi uczelnia nie umorzyla tego stupendium wiec ja nie
    place podatku od stypendium zgodnie z ustawa o podatku od osob fizycznych.