    From: Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od stypendium doktoranckiego
    Date: Thu, 29 Mar 2007 14:54:58 +0200

    witek napisał(a):
    > "Mehtron" <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl> wrote in message

    nr_sek=111603&i_smpp_s_strona=1

    > Chodzi o coś innego.
    > Stypendium doktoranckie bez skończonego doktoratu jest do zwrotu.
    > Skoro nie zwracał, to znaczy, że formalnie uczelnia zdecydowała się mu ten
    > dług umorzyć, a umorzone długi to dochód i stąd ten pit.

    To pytanie do twórcy wątku, czy dostałeś PIT od wysokości całego
    stypendium, czy tylko za jakiś okres (np. rok 2006)?
    Jeśli za całe, to się bardzo cieszę, że brałem tylko 5 miesięcy.
    Swoją drogą ciekawe dlaczego na PW mają inną interpretację tego
    stypendium, chyba że czegoś nie wiem?

    pozdrawiam
    Marcin