  • Data: 2007-08-15 08:17:55
    Temat: Re: Podatek od środków transportu
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:
    > Ostatnio wyczytałem w necie, że jest jaki? podatek od ?rodków
    > transportu w firmie. Mam w DG Renaulta Kangoo z kratk?.
    > Mam się już bać, czy nie?

    Powinieneś się bać, ale zupełnie czegoś innego :-)

    Nie podejrzewam, żeby DMC tego Renault przekraczała 3,5t,
    więc o podatek od środków transportu raczej się nie martw.

    Ale pewnie zapomniałeś o sprawozdaniach do urzędu
    z racji zużywanego paliwa. Nie sądzę, żebyś zużywał tyle, żeby była opłata
    z tego tytułu (opłata za korzystanie ze środowiska),
    ale pewnie pierwszy raz o tym słyszysz?

    No i pewnie za radyjko w aucie też abonamentu nie płacisz prawda?