  • Data: 2009-11-10 18:53:15
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży mieszkania(podarowanego)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > Czy da sie skutecznie wystapic do US o wiazaca wycene danej
    > nieruchomosci (jeszcze _przed_ sprzedaza)?

    Dobre pytanie.
    Czy do sie to zrobić formalnie. Nie mam pojęcia.

    US sam w sobie nie dokonuje wyceny. Mają jakieś tam tabelki i dane
    praktyczne z innych umów w okolicy i na tej podstawie porównują cy cena
    odbiega od rynkowej czy nie.

    Od wyceny są rzeczoznawcy i w razie sporu to oni bedą wceniać mieszkanie.
    Można ich podpytać, albo drogą formalną dostać wycenę. Tylko, że za to
    sie juz zapłaci.