  • Data: 2007-07-16 07:56:12
    Temat: Re: Podatek od sprzedazy mieszkania
    Od: Anija <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lip, 09:36, "Cavallino" <k...@...pl> wrote:
    > Użytkownik "Anija" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:1184567981.683306.25350@n60g2000hse.g
    ooglegroups.com...

    > A co rozumiesz poprzez "cenę mieszkania" i "wkład mieszkaniowy"?
    > Wróżki wyginęły.

    właśnie tutaj mam problem. cena przeksztłenia mieszkania (którą ja
    zapłaciłam) to różnica pomiedzy wkladem budowlanym a zrewaloryzowanym
    wkładem mieszkaniowym (wniesonym przeze mnie de facto do spółdzielni).
    teraz musze je sprzedac i cenę rynkowa uzyskałam dużo większą. dochód
    ze sprzedazy moge pomniejszyć o koszty nabycia i stąd moje pytanie,
    czy koszty nabycia to tylko ta cena, czy też liczy się takze to co
    wczesniej wniosłam do spółdzielni.