  • Data: 2010-10-28 13:14:03
    Temat: Re: Podatek od spłaty kredytu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-10-2010 14:02, Ajgor pisze:
    > Witam.
    >
    > Syn przez kilka lat pobierał kredyt studencki - 600zł miesięcznie - w sumie
    > zebrało mu się około 21 tyś. zł. Ja (i mój szwagier) jestem żyrantem.
    > Stwierdziliśmy jednak, że dalsze pobieranie kredytu mu się nie opłaca (po co
    > ma zaczynać karierę zawodową obciążony takim kredytem, po za tym zaczął
    > pracę, ma na życie i opłaty, ale z dochodów na razie nie bardzo mu starcza
    > na spłatę kredytu), i postanowiłem mu całość spłacić na raz. I tu moje
    > pytanie - czy jeśli ja spłacę synowi kredyt, to czy on będzie musiał
> [...]

    Zrób mu darowiznę pieniężną na spłatę tego kredytu - koniecznie
    przelewem na jego konto a on niech spłaci sobie ten kredyt - i zgłoś
    darowiznę do US (koniecznie!!). Będzie wolna od podatku i w razie czego
    syn będzie mógł zawsze pokazać, skąd miał kasę na spłatę całego kredytu.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813