  • Data: 2009-04-18 16:23:57
    Temat: Re: Podatek od spadku - już się pogubiłem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski wrote:

    > To kiedy sie wg ciebie uprawomocnilo postanowienie z 1 kwietnia?

    sie uprawomocni.

    21 kwietnia.

    z tym, że jak wystąpi do sądu z wnioskiem, ktoś to przemieli, to
    dostanie odpis z datą np. 15 maja.
    I to będzie data, w której sąd stwierdza, że postanowienie jest
    prawomocne, ale to nie jest stwierdzenie, że OD TEGO DNIA, tylko, że
    TEGO DNIA stwierdzenie jest już prawomocne.

    I ludzie potem liczą miesiąc (teraz 6 miesiecy) od tego powidxzmy 15
    maja, a potem jest płacz bo dokumenty do US złożyli za późno, termin
    tyka(ł) od 21 kwietnia

    Dlatego napisałem, że zegar zaczyna tykać dużo wczesniej, bo nierzadko
    zadarza się (i dlatego zmienili termin na 6 miesiecy), że sądy w miesiąc
    się nie wyrabiały, a ludzie czekali i czekali a potem płacili.