  • Data: 2007-11-18 12:31:15
    Temat: Re: Podatek od spadku 2002/2007
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > A na jakiej podstawie uważasz że nikt nie zapłaci?
    > Nabycie przez ojca nastąpiło i podatek się należy (o ile majątek podlegał
    > podatkowi oczywiście).

    Ja jestem z tych co potrzebują pomocy a nie z tych co znają dokładnie prawo
    :)

    Postawiłem tak pytanie aby było łatwo i jednoznacznie na nie komuś
    odpowiedzieć....
    tak coś mi sie obiło kiedyś, że obowiązek podatkowy powstaje z chwilą
    ujawnienia, a kiedy ujawnienie nastąpiło
    po śmierci to jak można na zmarłego nałożyć obowiązek - jego już pragrafy
    nie dotyczą....

    zbyszek