  • Data: 2005-05-12 18:30:44
    Temat: Re: Podatek od poroża;)
    Od: "opix" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "... ..." <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d6074e$k6$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Czy to prawda że trofea myśliwskie wiszące najspokojniej w świecie na
    ścianie
    > (poroża,skóry)będą podlegały opodatkowaniu?
    > Mam kilka takich po dziadku,kilka kupiłem na allegro.
    > Wczoraj znajomy stwierdził że jak fiskus się dowie to pujde z torbami
    :).
    > Pozdrawiam.

    opodatkowaniu........rejestracji i opłacie w urzędzie gminy -jako
    posiadacz poroża niezarejestrowanego popełniłeś już przestępstwo
    skarbowe -dotyczy to również wszelkiego rodzaju skór i wypchanych
    zwierząt
    stawki i zasady szukaj sobie na stronach ministerstwa ochrony
    środowiska bo gmina jest tylko wykonawcą rozporządzeń

    --
    OPIX