  • Data: 2004-03-29 07:50:31
    Temat: Re: Podatek od najmu - "nowe podejście"
    Od: "Robert" <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0403290139200.-79226519@Athlon.po
    rtezjan.zabrze.pl...

    > Nic się nie martw. Pismo MF rozwiązuje jeden i *tylko jeden* problem
    > podatkowy: VATu nie dolicza się do przychodów.

    > No czekaj waść. Piszesz o podnajmie, tak ?
    > No to IMHO żeby "nie liczyć do ryczałtu" rachunek za najem musiałby
    > być wystawiany wprost ostatecznemu najemcy. Czyli umowa też. To nie
    > wiem z jakiego tytułu miałby być ów ryczałt...

    > IMHO: "to zależy". Zależy na kogo są wystawiane rachunki za media !
    > Opinie twierdzących inaczej oczywiście też są (do wyboru) :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Dopóki was nie przeczytałem było dla mnie wszystko jasne:
    "Składnikiem przychodu osiąganego z najmu przez wynajmującego nie będą
    natomiast ponoszone przez najemcę wydatki(opłaty) związane z przedmiotem
    najmu (przykładowo opłaty związane zlokalem takie jak: czynsz uiszczany w
    spółdzielni... abonament za istniejące w tym lokalu media .... "
    płacę podatek tylko od czynszu a nie od wody , opłat do spółdzielni. To co
    dla was jest nie jasne , gdzie jest haczyk?

    Robert