  • Data: 2006-10-14 06:39:20
    Temat: Re: Podatek od darowizn
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Oct 2006, P.W. wrote:

    > Słyszałem, że niedługo ten podatek ma zostać zniesiony.

    Słyszałem że kiepsko to idzie.
    Dosłownie słyszałem, w 1. programi PR w którejś audycji w której
    z rana zapodają dane finansowe (kursy walut, notowania...) i inne
    takie zapodawali że kolejny raz komisja zajmująca się podatkami
    przydzieliła sobie tydzień wolnego (do trzech poprzednich) - pewnie
    w oczekiwaniu na "koalicję". A potem będą na wczoraj ustalać
    co zrobić z "dochodowym" żeby budżet się zamknął :]

    pzdr, Gotfryd