    From: "Wojtek" <k...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek PIT37
    Date: Sat, 18 Jul 2009 14:46:19 +0200

    Witam ponownie
    Szanowny Panie, zdaje się że nie doczytał Pan dokładnie tego co napisałem.
    Napisałem wyraźnie, że dokonałem przelewu należnej kwoty na konto US.
    Co pozostałych kwestii to już właśnie doszedłem skąd się to wszystko wzięło.
    Otóż przy dokonywaniu przelewu podałem nieprawidłowy NIP
    Mam teraz takie pytanie, czy odkręcenie tego będzie bardzo kłopotliwe?
    Przypominam- przelew poszedł na czas z mojego konta na konto US
    Błąd (mój) polegał na niepoprawnym wpisaniu NIP przy przelewie
    Pozdrawiam
    Wojtek