eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPod jaki Urzad Skarbowy podlega firma z ulicy Konstruktorska 6 w Warszawie › Re: Pod jaki Urzad Skarbowy podlega firma z ulicy Konstruktorska 6 w Warszawie
  • Data: 2006-06-14 11:36:08
    Temat: Re: Pod jaki Urzad Skarbowy podlega firma z ulicy Konstruktorska 6 w Warszawie
    Od: "Nigel" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghosia napisał(a):
    > Hm ale nawet nie podales co to za firma bo podanie samej ulicy niewiele daje
    > (nie wiem jak to jest w Warszawie) ale to zalezy od struktory firmy jesli to
    > S.A. to mozliwosci moze byc kilka bo inny Urzad bedzie ze wzgledu na ulice a
    > inny ze wzgledu na akcjonariat (np jesli jest udzial podmiotu zagranicznego
    > i uczestniczyl w tworzeniu kapitalu).

    Coz, nie sadzilem, ze jest to tak skomplikowane :)
    Ale juz uzupelniam dane
    Pelna nazwa: Hoopla.pl spólka z ograniczona odpowiedzialnocia
    Adres siedziby spólki: ul. Konstruktorska 6, 02-673 Warszawa
    NIP: 527-24-32-704
    REGON: 015643380
    Numer KRS: 197055
    Sad Rejonowy dla Miasta Stolecznego Warszawy w Warszawie
    XIX Wydzial Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego

    Dzieki za pomoc

    Pozdrawiam
    Marcin