eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPobieranie opłaty za udostępnianie treści w internecie - z całego świata - jak dokumentować? › Re: Pobieranie opłaty za udostępnianie treści w internecie - z całego świata - jak dokumentować?
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pobieranie opłaty za udostępnianie treści w internecie - z całego
    świata - jak dokumentować?
    Date: Tue, 13 Nov 2007 12:56:20 +0100

    On Tue, 13 Nov 2007, Boa wrote:

    > A na czym polegałoby w takim przypadku łamanie regulaminu banku?

    Na tym, że rozumiałem iż piszesz o koncie przeznaczonym do
    użytku *osobistego*, zwanego w skrócie "kontem osobistym".

    > Jak zatem prowadzić tego typu transakcję, jeżeli nie mam możliwości otwarcia
    > kont "gospodarczych" w paypal/mb?

    W mBanku to i ja mam "gospodarcze", a ajt powiada że w paypalu też są.
    Przyznam, że nie wiem dlaczego "nie możesz".
    Tu masz mBank:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/mbiznes/kont
    o/index.html

    pzdr, Gotfryd