eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPobieranie opłaty za udostępnianie treści w internecie - z całego świata - jak dokumentować? › Re: Pobieranie opłaty za udostępnianie treści w internecie - z całego świata - jak dokumentować?
    From: "Boa" <R...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pobieranie opłaty za udostępnianie treści w internecie - z całego
    świata - jak dokumentować?
    Date: Tue, 13 Nov 2007 08:14:26 +0100

    > To, że masz zamiar łamać regulamin banku, to zupełnie inna broszka:
    > moim zdaniem skutek będzie taki, że jak bank będzie chciał, to ni
    > z tego ni z owego wypowie umowę, zablokuje konto i spyta dokąd przelać
    > pozostałe środki :)

    A na czym polegałoby w takim przypadku łamanie regulaminu banku? Bo tego to
    w ogóle nie byłem świadomy :-///.

    > - jak *umowa* będzie na wykorzystywanie *osobiste*, zaś faktycznie
    > będzie to wykorzystanie *gospodarcze*, to kontrahent (bank :))
    > ma w garści powód do zaszkodzenia, jak cokolwiek mu się nie
    > spodoba (dajmy na to po kontroli przez Nadzór Bankowy ktoś
    > zechce się wykazać :>)

    Jak zatem prowadzić tego typu transakcję, jeżeli nie mam możliwości otwarcia
    kont "gospodarczych" w paypal/mb?

    > Proponuję wzięcie:
    > http://groups.google.pl/advanced_search?q=group%3A*.
    podatki&num=100
    > ...i przeszukanie na hasło paypal, bo AFAIR dyskusje na ten temat
    > były, ze wskazaniem że przychód jest *OD PAYPALA*, a nie od
    > użytkowników.

    Dzięki za sugestię - pod kątem paypala jeszcze nie przeszukiwałem grupy :-).

    Boa.