  • Data: 2006-01-11 06:41:38
    Temat: Re: [Płatnik] korekta RCA
    Od: "Crump" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    ja miałam podobny problem i po odwiedzeniu Pani w ZUS-ie zrobiłam co
    następuje:
    -przede wszystkim złożyłam korektę RCA tylko za jednego ubezpieczonego.
    Oczywiście dołączyłam DRA, które uwzględniało wszystkich ubezpieczonych w
    danym miesiącu, tylko tam gdzie jest miejsce na wpisanie ilości załączników
    nie zaznaczyłam nic (wedle zaleceń Pani z ZUS-u)
    -po drugie zrobiłam tę korektę na piechotę - wypełniając ręcznie druki, żeby
    sobie nie mieszać w Płatniku, który chyba do takich korekt nie jest
    przystosowany (zresztą nie wiem do czego jest on przystosowany).
    Generalnie polecam telefon do ZUS-u i zapytanie konkretnej osoby podpisanej
    na zawiadomieniu o błędach o wyjaśnienie co należy zrobić. Inna sprawa, że z
    tymi obecnymi błędami z 1999 i 2000r nikt nie wie co zrobić i skąd się
    wzięły.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości z ZUS-em,
    crump