  • Data: 2002-08-06 21:11:51
    Temat: Re: Platnik i DRA - chorobowy error!
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wieslaw Tomczak <t...@q...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aip4dt$2l$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > rezzultatu.
    > wpisalem kwote skladki chorobowej, podsumowalem kalkulatorem i wyslalem
    > poczta.
    > deklaracja DRA ujela te kwote w podsumownaiu wiec kwoty sie zgadzaja.
    Jesli
    > cos jest zle to ... mi odesla i mam nadzieje ze powiedza jak to zrobic,
    moze
    > bedzie ktos madrzejszy ode mnie
    > WT

    Sprawdź deklarację zgłoszeniową ZUS-ZUA. W polu nr VIII "dane o dobrowolnych
    ubezp.społ" powinno byc zaznaczone pole "Wnoszę o objęcie ubezp.-chorobowym"
    Jeżeli nie jest zaznaczone i taką deklarację wysłałeś do ZUS musisz zrobić
    korektę i wysłać.
    Aby to wszystko działało dobrze dok.rozliczeniowe za następne miesiące rób w
    nowym zestawie dokumentów. "Zestaw"-> "Nowy" itd. Skopiuj do tego zestawu
    nową, skorygowaną deklarację ZUA (zaznacz dokument->"dokument"-> "skopiuj do
    innego zestawu"). Program będzie tworzył nowe dok. rozliczeniowe w oparciu o
    nowy ZUA.
    Jakby jakieś problemy były to napisz na priv

    pozdr
    WS