    From: "pawel J" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Płatnik dajcie mu już spokój
    Date: Fri, 7 Feb 2003 08:40:09 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Naprawdę nie rozumiesz skąd "idą"(=kto finansuje, kto płaci) pieniądze na
    płatnika ?
    > Pozdrawiam
    > Sark
    Wiem kto sfinansował produkcje płatnika. I uważam,że program jest jaki jest
    i zbyt wiele zarzucić mu nie można. Po prostu mozna się czepiać jak
    wszystkiego.
    Tylko, że jest jeszcze inna strona całej sprawy. To co chce kolega fart od
    platnika to jest zadaniem programu płacowego. Jeżeli koledze uda sie
    przekonac prokom o słuszności swoich pomysłów to znów ktos będzie musiał
    płacić za zmiany w programie większości osobom nie potrzebne.
    Kolega fart nie napisał jeszcze że np. płacimy podatek na drogi których nie
    mamy, płacimy na kasę chorych a w kasie kasy nie ma. Uważam, że jest wiele
    powazniejszych wyplywów naszej kasy, z którymi góra robi co sobie chce.
    PawełJ