  • Data: 2005-11-07 14:33:49
    Temat: Re: Pit ulga i korekta
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dknihl$kad$1@h1.uw.edu.pl...
    Witam!
    Pewnie już było, ale nie mogę znaleźć nic w archiwum.
    Problem dotyczy zagubionego rachunku umożliwiającego skorzystanie z ulgi
    podatkowej (remontowej). Nie wszystkie wydatki podlegające odliczeniu
    zostały uwzględnione w rozliczeniu - jeden rachunek znalazł się po
    czasie. Czy teraz należy złożyć korektę zeznania, czy też można uczynić
    to przy okazji kolejnego rozliczenia? Ulga została już wcześniej
    zapoczątkowana.
    Pozdrawiam,
    Fonon
    Zrobić korektę i dołączyć pisemko wyjaśniające przyczynę korekty, taki
    jest wymóg. Nie ma potrzeby bać się, ze będzie wizyta w US. Ja robiłam PIT-y
    gościowi za 4 lata wstecz i do tego dołączyłam dobrze umotywowane
    wyjaśnienie dlaczego nie składał. Gościu dostał bez żadnych oporów
    nadpłacony podatek w poprzednich latach.
    Maria