  • Data: 2004-01-21 13:06:47
    Temat: Re: Pismo od ZUS-u z 23.10.2003 .... SKANDAL
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Nie wiem jak to jest ale ja tez mam problem ze składkami przekazywanymi do
    OFE a konkretnie z jedna.
    W zezzlym roku trafilo mi sie ze jedna ze skladek byla bardzo duza mozna
    powiedziec ze 3X tyle co normalnie i oczywiscie kiedy przyszla do OFE ???? -
    przyszla opóxniona o 3 miesiące !!!! a normalne skladki za nastepne miesiace
    w standardowej wysokosci dochodzily na czas .
    Wniosek jest jeden ZUS speclanie przetrzymuje duże skladki bo dokumnety do
    ZUS wypelnaila ten sam pracodawca i tu nie moglo byc pomylki.
    OK ale przejdźmy do tej nie przelanej skladki , znowu po kliku miesiacach
    trafila sie jesczze wekasz skaldka do przeslania i co sie z nia stalo
    ??????????? ta to juz zaginela na dobre i ani widu ani słuchu !!!
    a przypominanm pracodawca jest ten sam !!!.
    Uważam ze dzialania ZUS w sparwie przesylania skłądke sa celowe, siedzi tam
    pewnie jakis dupek i patrzy a tą skladke przelejemy ta za duza to buch
    dokumnet do kosza itd.

    pozdr
    Krzysztof Bajorek